Winter sky


Knäppte denna bildenför ett par dagar precis innan solen steg ner bakom hustaken. Gjorde sendan en lite annorlunda redigering för att få ett djup i bilden //

Drömmer mig bort..

Just nu finns det inget hellre jag hade gjort än att sätta mig på ett flygplan mot en destination som motsvarar bilderna. Längtar så sjukt mycket till sommaren och att resa! Låt veckorna gå fort


Snapshot




Så duktig som jag är så kom jag till skolan flera timmar förtidigt. Hade totalt glömt bort att de två första lektionerna nu på morgonen var inställda så kom till skolan åtta när vi börjar tolv.. Det var inte heller lönt att åka hem då det tar ca en och en halv timme att ta mig hem så hade bara fått vända och åka tillbaka när jag kommit till lilla Hylte. Så istället blev det chai-latte mys på espresso house med mates. Får så sjukt ont i magen av chailatte men ändå dricker jag det? Smart där! Ska även passa på att plugga lite så jag får det gjort. Fan kunde ju har tränat nu istället för att sitta här..

Long time no see


Jävlar va länge sen det var jag slängde in ett inlägg här! Totalt glömt bort att denna  bloggen ens existerade haha! Kände bara för att visa mina fina ben och säga hej och berätta att jag funderar på att bli lite smått aktiv här igen! Saknar att skriva av mig massa ointressanta saker. Allt är för övrigt bra med mig, alla har sina upp och nedgångar. Jag går andra året på gymnasiet nu (SABET), och allt rullar på. Finns inte mycket att berätta, men är tillbaka! Puss. 


RSS 2.0