Har ni tänkt på detta någon gång?

Tänk om man bara liksom hade vågat. Bara vågat säga "hej, du är himla söt" eller "fan vad snygg du är"... Det behöver ju inte betyda någonting alls, absolut ingenting, det kan bara vara en komplimang. Ärligt, hade någon sagt så till mig en måndagsmorgon på bussen hade jag typ gråtit lyckotårar? Inte för att någon tycker att jag är fin eller så - utan för att någon vågade göra det, valde säga det och valde att göra min morgon så mycket bättre. Hade inte ni också blivit jätte glada för en sån sak? Att få en komplimang? Eller bara något litet som gör hela er dag? Tänk att ni kan göra någon annans dag bara bara av att säga något sånt litet. Det behöver ju inte vara någon av det motsatta könet, jag menar, hur många gånger har vi inte sett tjejen med super långa ben och galet fina ögonfransar? Eller tjejen med fint hår? Varför inte påpeka det och göra personen i fråga väldigt, väldigt glad? Jag ska dock inte säga något, för jag är väl ändå inte riktigt bra på det. Jag tror ingen svensk är det egentligen. Men vi borde bli bättre på det, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Det är bara go for it! Randen nästa // din unicorn <3

2014-04-08 @ 07:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0