If you could see me now


Det är lov! Så jäkla gött! Varit så sjukt sliten den senaste veckan efter mång långa skoldagar så detta lovet är verkligen behövligt. Har  spenderat det senaste dygnet med Elin, piggy, min bebis, min höna, min halva. Inte setts på evigheter! Saknat min piggy massor! Det är nog den största nackdelen med gymnasiet, att man splittras från sina vänner. Att gå från att träffa en person varje dag sen man började skolan som liten till att nästan aldrig ses är helt sjukt, ärligt talat lite små jobbigt! Men det är superdupermega kul att äntligen få umgås med lilla Piggy! Dock har vi inte fått så mycket gjort. Vi har ätit, sovit, snackat, flummat, ätit igen, busat och ja, det vanliga! Men nu blir det mer myspyyyyyys! Unicorn. Ha en super mysig kväll! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0