My Airs

Mina bebisar har äntligen hittat hem!! I fredags åkte jag och lilla mami till Jönköping mest för att min lillebror och hans bandylag skulle delta i någon fair cup som var nu i helgen, men också för att vi skulle få en shopping dag innan cupen började! (Orsaken till att jag åkte med hah..) När vi kom till A6 så rusade jag verkligen in till Stadium och där fanns mina bebisar!! I massa olika färger men de blåa kändes lite speciellare då jag inte har sett någon som haft dem. Blev så lycklig men dock köpte jag inte dem på grund av pengar och så men senare på eftermiddagen efter Ikea och en runda på stan så kom mami och papi med skorna, de hade hämtat dom for me! Aldrig varit gladare haha! Annars hände det inte så mycket mer, hotell frukosten dagen därpå var gudomlig, åt tills jag skämdes, såå mumsigt!!! Sen kollade vi på massa bandy matcher, så sjukt spännande!! Så duktiga killarna var! Kom trea av 32 lag, helt sjukt! Kan också lugnt säga att detta har varit min onyttigaste helg hittills, massa inte-så-nyttig mat, godis och fika hit och dit.. 
Nu blir det mer tingeling (så sjuuukt bra! Sett Tingeling och pirat fen?!) och unicorn poop! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0