Tankar en måndag

Idag känns livet lite lättare, inte lika lost in my own thoughts utan mer - okej det kommer säkert bli bra, det löser sig med tiden. Jag tror mycket på att det som är bra för oss kommer att hända oss, men också att dåliga saker händer för att man ska lära sig vad man inte behöver och vad vi behöver. Lära sig vilka människor man måste behålla runtom sig livet ut och vilka människor man kanske måste lämna för att må bättre själv, det som är meant to be will happen. Men man påverkar ändå en del själv, allting är inte förutbestämt tror jag, men en del är, och en del skapas på grund av vad man väljer, vilken väg man tar och vilka människor man möter.


Jag har bara suttit hemma idag, kollat på film och ätit god mat, städat lite och lyckats få bort ångesten inför skolan som smög sig fram imorse. Skolan är tråkig men viktig och därför tänker jag göra någonting bra utav det hela! Okej nu ska jag sluta vara lite deep och bege mig ut på en powerwalk med musik i lurarna, bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0