Alla hjärtans dag


Tycker att alla hjärtans dag är lite överskattat över lag men hade en väldigt mysig dag trots allt måste jag säga. Jag tillbringade kvällen med världens härligaste tjejer, dom gör mig så sjukt glad varje gång vi ses! Vi åt super god mat och tårta (har inte ätit så mycket på sjukt länge, lite pinsamt nu i efterhand haha..) och firade ett födelsedagsbarn! Vi fick väääärldens sockerkick allihopa så blev lite crazy men yolo typ! Det var jätte mysigt iallafall! Enda nackdelen var att jag inte fick se min crush (börjar låta som en stalker, scary) nu innan lovet men ska nog klara mig!
Skall sätta mig och läsa ut en bok nu och sedan får vi se vad som händer ikväll, så himla skönt att det "bara" är söndag och lovet har precis börjat för känns verkligen som om jag åker tillbaka till Sannarp imorgon haha..

Jo btw! En jätte fin sak som jag tycker fler borde göra! Tjejen vi firade är nog den mest generösa personen jag träffat! Hon tyckte att hon redan hade allt man kunde önska sig så hon bestämde sig för att ge bort sin födelsedags present kan man nog säga. Hon startade en insamling för barncancer fonden och istället för att vi skulle ge henne gåvor så bad hon oss donera pengar till personer som behöver det istället. Hur gulligt är inte det??
Detta kan ni iallafall göra här om ni vill! -> http://www.barncancerfonden.se/engagera-dig/Insamling/starta-en-egen-insamling/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0