Ofrivillig paus

Som ni kanske har märkt så har bloggen stått tom nu de senaste veckorna och ska jag vara ärlig så är det så att skolan tar upp så mycket tid vilket gör att jag måste prioritera den före bloggen (även mod det inte är det jag allra helst vill). Går väldigt långa dagar i skolan, kommer hem och är supertrött hela tiden och har massa plugg samt ingen inspiration till vad jag ska blogga om. Hur kul är det att blogga om skolan liksom? Känns som om jag har tappat det lite med bloggandet och fotografering osv. Jag fotar inte alls lika mycket som jag gjorde innan, samma sak med bloggen. Gick så bra innan och sen så bara slutade jag helt tvärt. Allt är nog å grund av gymnasiet, super stressande - får inte ens mina heliga helger längre utan allt handlar om plugg. Så därför hade jag tänkt att försöka komma igång nu under lovet sen om det går bra eller inte får vi se! Ska försöka ta reda på lite hur och vad jag vill blogga om också, ska försöka göra så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0