Only miss the sun when it starts to snow

Ägnat desenaste 24 timmarna till plugg och äta men har ändå inte fått gjort någonting. Satt hela kvällen igår och bara stirrade på IPaden "hur fan ska jag göra min redovisning..?", men tror jag börjar få ihop den nu. Ska alltid krångla till det för mig själv haha.. Ser verkligen inte fram emot att skolan ska börja igen, känner redan hur stressen börjar komma, hur ska jag hinna med allt? Ser framför mig hur mina F bara väller in, ja jag är negativ inför skolan, tycker den börjar bli så sjukt jobbig! Men något jag ser fram emot äratt få träffa folket från skolan igen, saknat girlsen massamassa, alla fotbollskillar och också stan, en vecka i hylte räcker!
Men nu ska jag gosa ner mig igen och fortsätta på redovisningen och äta massa mango och dricka te, bästa som finns! pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du på mer?

Svar: Lite matte, känner att jag ligger efter lite och sen religion, har ett prov denna veckan som kommer, tror jag!
Emma Bengtsson

2014-02-22 @ 16:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0