Sometimes you gotta fall before you fly


Helluuu, får visa en arkiv bild idag fast med ny redigering då jag inte har någon annan rolig för tillfället. Dock är det faktiskt inte jag som har tagit bilden utan det är en gammal barndomsvän som har tagit den som heter Ida. Fast med min kamera då så det är därför jag har den! Vi bytte nämligen kameror under en eftermiddag och tig lite bilder haha, så det är på hennes katt. Tycker bilder va så mysig!
Igår var jag btw i gekås med Wenjin och shoppade lite småsaker, jävlar vad trött man blir efter ha varit där! Vänjer sig aldrig haha. Annars hände det inte så mycket mer. Och idag då? Jo fick gå upp svintidigt (kl 9, inte så tidigt men var helt död när jag vaknade..) för att hinna till tandläkaren och när det väl är min tur så köttar han sönder min mun. Vackert. Gjorde så sjukt ont så låg och grät när han höll på, tyckte synd om mig själv! Ska be om bedövning nästa gång även om jag hatar det.. Sen har jag bara chillat och börjat kolla på one tree Hill tror jag det heter..? Helt ok men TVD och PLL slår allt! Och nu ska jag ta fram min b&j glass för har fortfarande ont i hela käften sen blir det dans ikväll! Så taggad!!!

Kommentarer
Postat av: Livet är en fest

One tree Hill är det bästa som finns i hela fucking världen så jävla bra!!!!! Bättre än någon annan serie på denna jord!!!!! #loooooooove #othinmyheart

2014-02-22 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0