2014

Det har precis blivit ett nytt år som kommer bli fullt av nya händelser, känslor, personer och en massa nya minnen som kommer att skapas med älskade vänner och min underbara familj. Allt kan hända!
Innan tolv slaget så gjorde jag några nya nyårslöften trots att jag först bestämt mig för att bara ta en dag i taget, och ett utav dom var att göra mer utav de saker som jag älskar och mår bra av. Därför tänker jag börja pilla på den här bloggen IGEN för att jag brukade älska att skriva om massa minnen och sen läsa om dem själv ett tag senare även om det inte alltid va bra minnen. Man kan lära sig massor utav det! Sen också att hålla på lite med fotograferingen här på bloggen med som jag totalt glömt bort! Så ja.. är helt enkelt tillbaka ännu en gång haha.. XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0