Breakfast


Äntligen helg, sååå som jag längtat! Idag ska jag hem till min syster och ha en mys kväll, va så länge sen vi umgicks på riktigt så ska bli super kul att få träffa henne och hennes lilla familj! Skulle egentligen plugga och ta tag i skolarbeten men myskväll hiss in syster låter så mycket bättre! Föredrar ju allting före skolan.. Vad hände med att prioritera rätt egentligen?? Får trycka in plugget någon annan stans istället när jag orkar!

Annars då? Jo min vecka har varit väldigt bra faktiskt! Överlevde skolan, fick umgås med de underbaraste personerna, dansen började igen och skämmde bort mig tillsammans med tjejerna igen haha.. Händer alltid något! 
I fredags var det Highschool musical marathon hos Bea! Vi år super god mat som alltid, denna gången försökte vi köra lite nyttigare med fruktsallad, brända banan chips och allt istället för godis! Super gott!! Igår va det mest en chill dag, va ganska trött så kollade på baby daddy och pretty little liars resten av dagen och käkade ännu mer frukt, älskar frukt, antagligen det bäste och godaste som finns!

Nu ska jag käka klart min frukost och fixa mig lite. Ha en trevlig dag puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0