New year´s eve!

Bild från nyår. //  Jag va så brutalt taggad till nyår!! hade längtat i flera veckor! Skulle äntligen få göra en perfekt avslutning av 2013 med mina nya älskade vänner som jag lärt känna nu under tiden på gymnasiet och samtidigt inviga 2014 men världens ballaste tjejer! Dock saknade jag vissa men annars var det helt awesome och super mysigt!
Själva dagen var lite kaos, det ena efter det andra funkade inte och sen spilldes min klänning ner en halvtimme innan jag skulle mot kvibille (suck) där allt skulle avslutas och invigas men när jag väl kom till Kvibille så blev allt bäst! Maten var super god, stämningen kunde nog inte bli bättre och personerna var helt underbara så det kunde som sagt inte vara bättre! Efterrätten..asså my god, va bland det godaste jag ätit! Det va någon creme brulee, måste lära mig att göra sånt så jag kan äta massor! hehe.. 
Ju senare det blev desto knasigare blev vi! En del random saker skedde, typ springa in på andras tomtar och krama deras uppblåsbara snögubbar när det är folk omkring oss och sen springa där från..haha att dom ens kom på iden! Sen när det äntligen blev 2014 så floppade vi ur lite extra och allt blev helt crazy! Man började ju undra vad grannarna trodde om oss..men vi va höga på livet så love it or leave it! Det här året kommer bli bäst!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0