Saker ni inte visste om mig!

Jag ÄLSKAR bananer! Går nog inte att beskriva min kärlek till bananas!! <3

Har inte pluggat matte sen jag började gymnasiet, alltså är jag extremt dålig på matte just nu. Får grov panik inför matte prov och allt, gör nästan inte rätt någon stans förutom på geometrin som jag älskar! Får bara go with the flow typ.

 Svag för små söta bebisar med jätte stora kinder och ögon!!! Typ dör så fort jag ser en bild haha..  GOSSIIII!

Vi de få tillfällen jag berättar ett skämt så kan jag aldrig berätta ett helt skämt innan jag brister ut i skratt efter andra meningen. "Typ det va såhär Hahahaha..." Så sitter jag och dör av skratt för mig själv medans folk ba "eh ok retard :))"

Jag är så himla ofokuserad på skolan så det inte är sant!! Tycker nästan att ALLTING är kul ex. När vi kollar på ett klipp så fokuserar jag på det roliga som kan vara när någon gör ett roligt ansikte eller beter sig jätte konstigt så kan jag sitta och små skratta för mig själv. Får alltid upp extrema scenarios i huvudet haha.. Min fantasi är lite crazy! Så det blir fett pinsamt när läraren frågar mig om det viktiga i klippet som jag egentligen skulle fokusera på..

Är beroende av läppstift, läppbalsam, läppglans - allt som jag med läppar att göra! Klarar inte av en dag när jag inte har något utav det på läpparna, får verkligen panik och det känns som att sminket inte är helt 100% klart. Favoriten är just nu Carmex cherry.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0