Yesterday

Igår drog jag och hela familjen till Väla! Har längtat ihjäl mig till att få åka dit, va så kul! Haha enda anledningen till att jag vill till väla eller göteborg är för Zara, min favorit butik! Spenderar alltid halva dagen  där inne, kan gå hur länge som helst! Oftast så bryr jag mig inte ens om att gå i några andra butiker utan det blir mest Zara, naked juice bar och Yogiboost. Hur somhelst så blev det ett par skor och två toppar där inne, super nöjd!
På eftermiddagen gick jag hem till min andra halva, lilla Piggy ( Elin )!!!! Saknat henne mer än massor! Va så kul att se henne! Haha älskar våra små moments.. 
Så ja, allt va super! nu är jag dock väldigt trött så ska bara gosa ner mig i sängen, Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0