Må bra

1. Pigga upp dig med att träna! Något jag själv brukar göra när jag ämnet mig trött, depp. Dra till gymmet, spring av dina tankar, vad som beskymrar dig. Kommer kännas great efteråt! Och ha inte känslan "nej jag pallar inte gå till gymmet" eller kom på en massa ursäkter utan tänk motsatsen att du både får en boost för kroppen, träning och känslan efteråt är ju toppen!

2. Skit i vad andra tycker! Oftast såklart om det inte kommer till rådgivning/hjälp. MEN det hjälper faltiskt att inte bry sig om så mycket om vad andra tycker. Tycker någon att du klär dig fult? Fuck it! Tycker någon att inte han/ hon är snygg? So what? Bry dig inte alltid om vad andra säger, tänker och tycker.det är vad du själv tycker som är allra viktigast, kör ditt eget race!

3. Dålig dag? Alla har dåliga dagar. Hade en senast igår om jag ska vara ärlig. Man är inte alltid på topp, känner sig fin, tycker man är bra, mår bra överlag. Alla människor har sådana dagar! Något man kanske borde tänka på. Att tänka positivt och se framåt i livet är viktigt, det är viktigt att man är nöjd med sig själv och att absolut inte jämföra sig med andra vilket kan vara väldigt enkelt att göra. Är du inte nöjd med dig själv? Försök att ändra det! GOGO!

4. Var dig själv och var glad! Väldigt viktigt i livet. Det är sannerligen enkelt att trampa över kanten, att inte riktigt vara sig själv vilket kan leda till att man inte tänker klart och inte ser runt omkring sig. Väldigt enkelt! Se bara till att vara dig själv, vinner alla gånger! Gillar någon inte dig för den du är? Fine, skit i den människan! Det är viktigt att du umgås med människor som du mår bra av och inte de som trycker ner dig. Trust me, allt blir mycket bättre då!

Det är också viktigt att vara glad!! LE MASSA! Enligt undersökningar lever man också längre om man är glad och ler man mot någon är det 8/10 chans att någon ler tillbaka. Man vill ju sprida glädje right? Försöker alltid vara positiv och se saker från de ljusa sidan och vara glad, skratta (även om mitt skratt är väldigt fult haha!). Så va glad och var dig själv, vinner alla gånger på det! Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0